Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Στην πύλη του πόνου.

 Είμαι ο κύριος των ονείρων σου

Είμαι ο χειρότερος εφιάλτης σου

Είμαι ο πυρήνας της κόλασης

Έλα σε μένα και άξιζε τη θέση σου

Είμαι οι εποχές είμαι ο πόθος σου

Είμαι το κλειδί του μυστικού

Κόλαση πόθος στην πύλη του πόνου

Στην πιο σκοτεινή νύχτα και από τα πιο βαθιά δάση

Στέκομαι στις φλόγες και ο ήλιος δεν είναι πια εκεί...

Σε χιονισμένο βαλτότοπο ψάχνω τον λαίμαργο

Και δείτε την απόλαυσή του να σκοτώνει

«Μπροστά μου, βλέπω τη φωτιά της κόλασής σου

καίγοντας στο σκοτάδι

Το σώμα μου τρέμει από την παρουσία της παντοδύναμης σου δύναμης

Είμαι οι εποχές είμαι ο πόθος σου

Είμαι το κλειδί για τον μυστικό πόθο της Κόλασης στην πύλη του πόνου

Είμαι ο χειμερινός λύκος, είμαι τα πνεύματα του κακού

Είμαι η αιωνιότητα Μέσα στο λεπτό της κακίας